متهم به ۳۰ فقره زورگیری در مشهد دستگیر شد (۹ خرداد ۱۴۰۳) قتل سه عضو خانواده توسط پدر افسرده (۹ خرداد ۱۴۰۳) باغ بام ها مدرن ترین راه بهبود محیط زیست شهری عملکرد مثبت دولت سیزدهم در حل بسیاری از مشکلات کشور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش دمای مناطق گرمسیر استان تا ۴۰ درجه! اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش ۵ زندگی دیگر شد (۹ خرداد ۱۴۰۳) بانوان پیش از اقدام به بارداری از سلامت دهان و دندان خود اطمینان حاصل کنند ژنتیک و وراثت اصلی‌ترین علت کم‌کاری تیروئید در کودکان بیماری MS درمان قطعی ندارد، اما با مصرف دارو می‌تواند به خوبی کنترل شود والدین؛ فرزند اول را برای حضور نوزاد جدید آماده کنند بی‌احترامی، زخمی است که با کودک می‌ماند! چه زمانی وقت مداوا و جراحی چاقی در کودکان است؟ راز جوان‌تر شدن در پیری آخرین فرصت برای ازدواج‌نکن‌ها | زنگ هشدار برای تجرد قطعی یک میلیون دهه شصتی به صدا درآمد درباره بیماری «ام اس» و راه‌های پیشگیری از آن پیش‌بینی افزایش دما در غالب نقاط کشور (۹ خرداد ۱۴۰۳) خیران مدرسه‌ساز ۳۰ کلاس جدید در حاشیه مشهد می‌سازند اما و اگر‌های ثبت‌نام سرویس مدارس | چرا سامانه «سپند» در دسترس نیست؟ فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان! سرقت مسلحانه گله گوسفندان در حوالی مشهد
سرخط خبرها

مشروبات الکلی کشنده به رباط کریم رسید | ۶ فوتی و ۲۲ مسموم

  • کد خبر: ۱۷۱۲۱۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
مشروبات الکلی کشنده به رباط کریم رسید | ۶ فوتی و ۲۲ مسموم
فرماندار شهرستان رباط‌کریم از فوت۶ نفر و مسمومیت ۲۲ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان رباط‌کریم طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم در خصوص مسمومیت‌های الکلی در این شهرستان اظهار کرد: متاسفانه به تازگی در این شهرستان ۶ نفر بر اثر استفاده از مشروبات الکی تقلبی فوت شدند و ۲۲ نفر هم تاکنون مسموم شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که این تعداد مسمومیت مربوط به یک مراسم بوده یا خیر گفت: تعدادی از افرادی که مسموم و فوت شده‌اند از اتباع بوده‌اند و مابقی از شهر‌های مختلف شهرستان رباط‌کریم، پرند، حصار مهتر، منجیل آباد و شهر‌های دیگر بوده‌اند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم تصریح کرد: این اتفاقات تلخ طی چهار روز اخیر در بیمارستان رباط‌کریم ثبت شده است.

احمدی با اشاره به اینکه با فوریت پرونده قضایی برای دستگیری عوامل توزیع تشکیل شده است، افزود: معمولا مسمومیت الکلی بین ۱۲ تا ۱۸ ساعت بروز می‌دهد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد الکل‌هایی که باعث فوت این ۶ نفر شده در کمتر از ۶ ساعت آن‌ها را زمین‌گیر کرده است.

رئیس شورای تامین شهرستان رباط‌کریم با تاکید بر اینکه فعلا توزیع مشروب‌های تقلبی منشا دقیقی ندارد، اضافه کرد: دلیل تعدادی از فوتی‌ها متاسفانه به‌خاطر دیر رجوع کردن به بیمارستان بوده، شاید اگر زودتر مراجعه می‌کردند دچار این اتفاق تلخ نمی‌شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->